Här beskrives hur anmälan och betalning till Grand av lunch vid våra klubbmöten skall ske.

25 februari 2022

Hej kära Rotarianer,

Tack för att jag fick presentera lösningen för hur vi på ett hållbart sätt kan hantera anmälningar till kommande fredagsträffar.

WEIQ orders app nås via länk https://weiq.tech/ladda-ner-weiq/            [[eller direkt från App Store för iPhone och iPad]]

Ni hittar Rotarys luncher genom att söka efter Grand Hotel i Lund.

Klicka på fliken som heter Grand Hotel i Lund – evenemang och Gambrinus. Där hittar ni Rotary lunchmöte, klicka på aktuellt datum.

Välj antal personer och eventuell specialkost.

Klicka på ”lägg till biljett” och därefter vidare till ”slutför din beställning”. Betala via swish eller kort.

Anmäl dig till fredagens möte dagen innan (före kl 23.59 på torsdagen). Därefter finns möjlighet att anmäla sig last minute till ett högre pris fram till dess att möte börjar.

Om just din specialkost inte finns tillgänglig ber vi dig efter att du köpt din biljett i appen att maila oss på event@grandilund.se med information om vad som gäller för dig. Märk mailet ”specialkost Rotary + aktuellt datum”

Om ni upplever några problem eller har några frågor är ni varmt välkomna att höra av er till mig på oskar.peterson@grandlundia.se alt 0705-806582.

Trevlig helg!

Med vänliga hälsningar / Kind regards