Vi hade idag vårt första helt fysiska möte efter pandemin på Grand Hotel. Alla närvarande medlemmar uppskattade att kunna umgås och njuta av stämningen och kamratskapet i en fysisk lokal. Vår nya president Marita Swärd, som efter att ha mottagit insignierna av past president Thed Adelswärd, höll ett tankeväckande tal om hennes tema för det kommande året med fokus på vikten av användning av kunskap och spridningen av densamma.

Per Christiansson tilldelades en PHF för sina insatser inom införande av klubbens dator/IT-stöd samt hans bidrag till klubbens fortsatta utveckling av gemenskap och service-above-self anda.

Under mötet gavs traditionellt professionell bakgrundsmusik och bejublade musikaliska framträdanden av våra återkommande fantastiska inbjudna musiker.