ROTARY AFTER WORK i Lund

Nu återupptar vi after work med Lund Rotaryklubb som inbjudare.
After Work för ”Alla Lundaklubbar” på puben John Scott’s, Skomakaregatan 3, varannan torsdag kl 17-19.

Vem är välkommen?
Rotarianer med eller utan partner

Vem anordnar?
Lund Rotaryklubb

Varför after work?
Att under trevliga former träffa kamrater inom sin egen klubb men lika och kanske ännu roligare att träffas över klubbgränserna. Kom själv eller med partner. Det är helt informellt - vi träffas för att prata en stund. Ta ett glas vin, en öl eller en kopp kaffe, eller fyll på med litet mat.

När?
Öppet Hus torsdag 17-19 med en början 21 oktober, och därefter
4 och 18 november
2 och 16 december

Var?
På puben John Scott´s på Skomakargatan 3 i Lund.

Historia
Redan i början av 2000-talet bjöd Lund Laurentius Rotaryklubb in till after work. När denna klubb tillsammans med Dalby Rotaryklubb bildade Lund City Rotaryklubb fortsatte denna tradition att bjuda in till after work varannan torsdag 17-19. Till after work inbjöds rotarianer från när och fjärran. Detta fortsatte fram till att pandemin lamslog Sverige och all verksamhet lades på is. Nu återupptar vi after work med Lund Rotaryklubb som inbjudare.

Välkomna!

Frågor besvaras av Kristina Lindström